„SRANJE“ KAO JUTARNJI RITUAL

Lagan i opuštajući jutarnji ritual – kafa i novine!?
Mene svako jutro iz gaća istresu ti lagani i opuštajući novinski naslovi: ubio, prebio, silovao, prevario, obećao, slagao, i naravno sve na temu predstojećih izbora.
Prestao bih  čitati to uznemirujuće jutarnje štivo, ali malo me jebe konobar koji uz traženu kafu obavezno donosi i novine. Jbga, ne mogu se odreći jutarnje kafe, jednog od rijetkih preostalih mi zadovoljstava u životu,  a novine stižu same.
Tako uz jutarnju kafu, obavezno,  dobijem i napad ludila.Pokušavao sam se opravdati i objasniti da mi ujutro nije dosadno samom, ionako nisam za razgovor prvih sat nakon buđenja, ali uzalud.Novine i dalje stižu.
Tako i jutros, dok mi se miris kafe širi plućima, novinski naslovi udariše me drito u mali mozak:
OLUJA,  Hrvati i Hrvatice se busaju u prsa slaveći Pobjedu s praznim i napuštenim kućama , poljanama zaraslim u šiblje, obespravljenim građanima nad kojima su izvojevali svoju slavnu Pobjedu, ali hvala Bogu, sve je to daleko od  izbečenih očiju javnosti, i uz svesrdnu molitvu istom da im majka priroda, svojim bujanjem i brzim rastom pomogne u sakrivanju tih sramotnih kilometara i kilometara pustoši u kojoj sada obitava samo zvjerinje umjesto ljudi (svaka sličnost sa BiH je otrežnjujuća i bolna).
Naravno top tema poslije toga su izbori. Izbori i obećanja, naslov i uvod, bruka i sramota.Unazad vraćati i tražiti po Googlu je besmisleno, jer jasno je da Googl sve zna i sve pamti.Obećanja svakog pojedinca ili partije ista su, od glasanja do glasanja, samo je naslov i redoslijed riječi malo izmijenjen.Pojedinci mjenjaju pratije noseći svoja obećanja u sljedeću kao profesiju.Zanima me šta bi se desilo kad bi se ta obećanja stvarno ispunila!?Da li bismo znali živjeti bez pritiska, bez kredita, bez dugova , slobodno i rasterećeno?!Ja bih prvi umro jer mi je tijelo i više nego naviknuto na stalni stres.
Ne mogu ni zamisliti jutarnje novine bez gore navedenih tema, mislim, crko bih.Više prozivaju jedni druge kako nisu uradili ovo ili ono, nego što ih mi osuđujemo i prozivamo.Toliko smo navikli da nas lažu i varaju da nam je postalo svejedno.Kad bi svaka stranka napisala šta obećava, šta će uraditi povodom toga, sa koliko kredita će to uradili i kako, a nakon izbora koliki je kredit za tu namjenu dignut, koliko je od kredita potrošeno, na šta je potrošeno,  i kako, to bi onda opravdalo i izbore i njihova nastojanja da nas ubijede da su oni tu zbog nas, a ne obrnuto.U principu, oni bi trebali da polažu račune nama, narodu, a ne narod njima.Pozivanjem na bojkot glasanja ne bi ništa dobro uradili, samo bi vladajaća stranka još bolje prošla na izborima.Oni su sebi obezbijedili trajno glasačko tijelo zaposleno u razno- raznim državnim institucijama i sponzorskih firmi koje svojm radnicima daju ultimatum o glasanju za tu i tu stranku.Jaka stvar!Pa to je javna tajna.
I na kraju šokantno - Vlade Divac se razvodi.Koga još boli kurac šta Divac radi u svom privatnom životu?Mene ne! Vlade samo napred ima još riba u moru, a boga mi i ajkula J.
Sad lijepo proguglajte šta vam ko nudi na sljedećim izborima, ko je to isto nudio i koje godine, pa upoređujte. Nema zabušavanja!Jebali ste mačku mamicu ako i ovaj put omašite.Svejedno vam neće biti bolje, može samo biti gore...
Ja ću i dalje da kenjam protiv svih, pa i samog sebe.

Svaka sličnost sa ostalim tekstovima spada pod rubriku boli me kurac...

Primjedbe